Project Kees Versluys

De uitdaging

Kees Versluys, een Nederlandse zanger, had een verouderde website die niet meer aansloot bij zijn imago, stijl of doelgroep. De site was rommelig, niet mobielvriendelijk en miste een duidelijke structuur. 

Hij heeft onlangs een nieuwe Single uitgebracht, en deze moest goed onder de aandacht gebracht worden op social media.

Kees zit al 35 jaar in het vak en wilde zijn zangcarriere nieuwe leven inblazen. Daar hoort natuurlijk ook een nieuwe website bij.

Afgenomen Diensten:

Website Design & Bouw
Responsive Design
Online Marketing
Social Media
Branding design (cd Hoes)

Oude website impressie

oude website Kees Versluys, website vernieuwd door digidan

Nieuw : kees-versluys.nl

Mockup van kees-versluys.nl webdesign op desktop, laptop, tablet en smartphone responsive website ontwerp door Digidan

Hoe heb ik de platformen fraai kunnen weergeven en linken:

De uitdaging was, om een fraaie koppeling te maken met muziekplatformen waarop de artiest te beluisteren is.

Ik heb dit in boxen gezet, met hover effects en de juiste kleureffecten. 
Dit straat premium kwaliteit uit, maar ook een feestelijke twist door de kleuren.

Branding Design

De single moest een passend ontwerp krijgen. Er werd mij gevraagd om een single cd hoes te ontwerpen.
Superleuk om te doen, en mijn ontwerp is uiteindelijk ook de versie geworden die daadwerkelijk gebruikt wordt. 
Supercool natuurlijk, want deze komt tevoorschijn op alle media en wordt door duizenden mensen bekeken.

Website ontwerp voor artiest Kees Versluys singlecover Drinking Wine Feeling Fine gemaakt door Digidan.nl